Náhledy řešení
Příklad využití systému
Společnost s licencí ČNB poskytovatel platebních služeb malého rozsahu a její obchodní model zaměřený na alokaci kapitálu pro poskytování podnikatelských úvěrů. Své klienty získává prostřednictvím distribuční sítě obchodních zástupců. Klienti si pak v tržišti produktů mohou vybrat z aktuálních nabídek participací úvěrů podnikatelů.
V tomto případě jsou využity moduly:
- Online registrace s automatickým vytvořením smlouvy a podpisem SMS kódem
- Uživatelé – CRM pro správu uživatelů, archivace dokumentů, AML check, PEP
- Peněženka – samostatný podúčet uživatele, který slouží ke vkladům a výběrům finančních prostředků uživatelů
- Partneři a produkty – správa obchodních partnerů a všech transakcí spojených s produkty, poskytující své produkty prostřednictvím tržiště všem uživatelům
- Tržiště – online nabídka a sjednání produktů
- Smlouvy – přehled uzavřených smluv, popř. participací
- Můj tým – správa distribuční sítě, výplaty odměn
- Transakce – přehled všech transakcí uživatelů a správa všech peněženek, podklady pro reporting pro ČNB
V rámci tohoto řešení je obsluhováno celkem cca 1100 uživatelů z toho cca 900 klientů a cca 300 obchodních zástupců. V rámci platebních služeb bylo automaticky zpracováno cca 20 000 transakcí. Obsluhu celého systému řeší 1 max 2 lidé z vedení společnosti.